med stephanieälskling !<3

har inte bloggat så mycket på ett tag men tänkte försöka
komma igång lite nu , imorgon kommer det bilder + lite
text om övernattningen i scoutstugan med norfbrudarna , mys
var det <3 idag har det varit alldeles för kallt & jag frös som en
jäveeel ! inte okej .. efter stallet duscha jag och åt kebab , & så
bjöd syster på en kalasgod glass thankyou ! sen kom fanny och johanna
vid 8 - halv 9 och strax efter kom stephanie , fanny och johanna gick nyss
och nu är jag med stephanie , hon ska sova här & imorgon har jag stallet
halv 8 med fanny . uuusch orkar inte gå upp så tidigt sista påsklovs dagen -.
menmen kämpaa barra ! innan vi ska lägga oss ska jag lära stephanie picasa
och se om hon förstår vad som är felet när man lägger in header , för det
funkar inte . vet i fasen vad som är felet men nått är det . sweeet dreams, pussssen

saknar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0