förlååt !

förlåt men det blev inte så mycket bloggning som jag skrev ;/ har
bara tid och skriva 2-3 inlägg per dag ibland 1 & det är för att jag
gjort andra saker , men hoppas det är okej ! kom inte hem förns halv
9 eftersom mamma red till 19.15 oh så åkte vi till donken oh käka
oh så kom vi hem . har även beställt lite fina sommarkläder och gud
vad jag älskar't . längtar till man kan gå med bara shorts :)
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer , fredag är iaf skönt och har
frågat johanna om hon vill hitta på nått så får se ;d hoppas ! innan jag
ska sova blire lite tummenupp och ner . ska upp tidigt imorgon och duscha
imorgon så kommer inte orka upp om jag inte sover snart , pussssen


1. att skolan gör mig deeead !
2. min dåliga uppdatering
3. att ökne känns alldeles för långt bort nu , 80 dagar !

1. soooolen & vädret
2. mina vänner som gör allt så mycke bättre <3 loveer.
3. klääder som är det bästa !

Kommentarer
Postat av: johanna

bästa ökne! <3<3<3<3<3<3

2010-04-15 @ 22:12:11
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV ; ja de va den! <3

2010-04-16 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0