en massa pics från påsklovet ;)

skörtorsdagen - långfredagen sov agnes & lina här ,
långfredagen - lördag sov olivia & johanna här
lördag - söndag sov olivia här
söndag - måndag sov jag själv tror jag
måndag - tisdag sov johanna här
tisdag - onsdag sov jag hos johanna
onsdag - torsdag sov johanna här
torsdag - fredag sov johanna här
fredag - lördag i scotstugan med norfbrudar
lördag - söndag sov stephanie här

hahah fullspeckad vecka :) men jag älskar't . hatar att sova
själv när man har lov ;d men nu kommer bilder från lite olika dagar ;)


mina & johannas supergoda chokladbollar (y'

stallvärdsridning / uteritt med stephanie & fanny . as roligt :D


bilder från olika dagar med mina brudar <3 love er !



övernattningen i scoutstugan , först körde vi lite lekar . jätteroligt ! det var nus
mot oss andra , och vi var bäst ;D sen upp till stugan och äta mackor + massor
lekar . jätteroligt där med men när " dom roliga " drog blev allt för lugnt ;/ men ändå
mys däruppe :) tack för kvällen norfaaaarna <3






var ju som sagt med fanny förut , hon kom hit vid halv 6 och då satt vi lite
vid datan och sen ut i vårvädret :) brillsen på ! vi fotta lite men dom flesta bilderna
har fanny på sin mobil så dom kommer imorgon eller nått , sen gick vi in oh
såg på tv & hon satt vid datan , jag somna en stund hah (a' sen vid 8 gick hon !
i nästa inlägg kommer bilder från idag när vi körde loss i paddoken .


Kommentarer
Postat av: johanna

sute pics on me! .. not. ;o

2010-04-12 @ 10:06:07
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0