årets första långritt , :)

antingen igår eller idag har jag haft så mycket tid till bloggning
och kommer heller inte ha det ;/ igår sov ju lina och agnes här
och det var mys ! var ute ett tag och fota lite sen såg vi på film :)
idag blev det stallet halv 8 och vid ca 10 red vi iväg på långritt , inte
sädär jätte lyckat , red fel ett antal gånger , ellinor ramla av , en
svans propell framför ellos ögon , MEN sålänge man var med norf
så var det roligt ! ello var 7kt pigg och hon ville springa men gick
inte så bra , får ta ett par skenvarv på fältet någon dag ;) vid 4 ska
jag till min kusin oh sen vid 5 vidare till mina andra kusiner där även
hela släkten kommer vara . så ni får ha en trevlig fredag glad påsk ;D
ikväll eller imorgon kommer bilder . pussssen



.. jag saknar dig <3
.. alldeles för mycke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0