sooooliga söndag !

hej !
aso ja tycker inte om rubriker ;o
skriver man bara typ söndag ser
det så tråkigt ut oh ja vet inte annars
vad man ska skriva xd men jaja .
solig söndag (y' vakna vid 10 oh åt
frulle . tv oh fixx sen blev de att åka
till ett hunddagis / pensionat . det var
as fint ! buster ska vara på hunddagis
onsdag och fredag , de blir nog mer sen
men iaf oh när vi äe i thailand ska han vara
där . han kommer trivas jättebra :D efter
det så handla vi lite . choooklad till mig (:
sen åkte vi till min mormor . vi kom hem vid 3
oh då fixa ja lite saker oh de . sett på världscupen
oh suttit här , blir ensammammasöker sen .
bjussar på en bild idag IGEN (y' på min älskade dog <3


loveu min bästa doooog !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0