lyyckad julafton ! :D

super lyckad julafton ! (y' börja med att rida elloälskling ,
red först lite kadrilj och då gick hon jättefint/bra , & sen
lekte vi oh då var hon aspigg och det var roooligt ! älskaa
henne <3 efter det hem oh duscha oh massa . sen vid
3 var det kalle anka och till de öppna vi julklapparna oh
ja fick :
en tröja från bikbok

sammettights från bikbok

ett linne från gina

2 biokort

foundation&mascara

2 armband

ett presentkort på gina

ett par as mysiga tofflor

fickpengar till thailand

2 filmer

en julaftons/nyårs klänning + tights till den

a det var allt tror jag och jag är supernöjd :D vid 5 var vi hos

min kusin med några från släkten och fira jul . mycke mat & gott .

kom hem därifrån för en stund sen och nu sitter jag här . hoppas

ni har haft lika trevlig jul som jag , ännu ett godjul så höörs vi ;) pusssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0